About Me

My photo
aku ta sombong if koang pun ta snob ngn aku , klo koang snob ng aku mahaf la .. aku pon akn snob ngn koang ,, hee aku bole lyn pale la jugak ..

my stalker (:

ape bende nie ?

Monday 5 December 2011

~ kenagan yg tak dilupekan ~

  hyep-2 stalker !! :P

agk lme kan aku da update blog nie~  da berhabok kowt aku punye blog nie!! ad sesape nk tolong bersihkan tak ? hihi :P  just kidding ,, ha koang ape cer ? shat tak ? klo ta shat ader aku kesa ? haha gurau jee ! yg ta sehat tuh cpt-2 la mkn ubt yerr .. okeyh ! kite berbalik pade tajok kt ats tuh .. ~kenangan yg ta dilupekan~ nk tau kenangan ape ? hihi tak malu ea nk tau ?gurau jee .. um bende tuh biase je tpi mybe bgi aku tuh kenangan terindah ! hee xD ha ape kate korang tgok pic kt bwh tuh mybe koang phm ape aku mksod kan nie ~

ha tuh la yg aku maksod kan ! tuh la muke aku kne bling tepung .. best kowt time tuh! thanks yaw my frend ingt besday aku ~ thanks jugak kpd mmbe aku yg bgi present kt aku .. happy sesangt <3 love u all frendz , *mahaf ayat agak serabut cbp bru bgon tido nie* huhu
Written By Izma Noratikah

No comments:

Post a Comment